Antwoorden op de meest gestelde vragen

 

Wat als er iets kapot gaat bij het verzenden?

Is er iets kapot gegaan bij ‘ t verzenden? Laat het mij weten en u krijgt natuurlijk direct een nieuw product. Is uw product dan niet op voorraad, ik bestel het na.

Wat zijn de kosten voor verzenden?

De verzendkosten zijn 8,60 per aangetekende post.

Bestellingen boven de 100 euro worden gratis aangetekend verzonden.

Hoe was ik het servies af?

Was het servies liefst met de hand schoon.

Was ook de kristallen glazen met de hand

 

Hoe zorg ik dat het servies mooi blijft?

Bij normaal gebruik blijft het servies als nieuw.

Gebruik b.v. geen metalen slacouvert

Gebruik geen magnetron. Het mag wel in de oven, mits langzaam mee opgewarmd.

 

Hoe behandel ik het tafellinnen?

Het is half linnen, half katoen.

Het tafellinnen mag gewoon in de wasmachine. Graag op 30 a 40 graden met kleurwasmiddel.

Als er vlekken van eten inkomen, gebruik dan vlekkenspray.

Strijken kan met een stoomstrijkijzer op de heetste stand.

 

Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling van servies in huis heb?

Als het op voorraad is, stuur ik het de volgende dag via de post op, dit na overleg.

Zodra u de bestelling hebt gedaan, neem ik contact met u op , i.v.m. de levertijd.

En kan ik u zeggen , of artikel in voorraad is.  Is het artikel in voorraad, dan doen we onze uiterste best, om het pakket de volgende dag aan te bieden bij Post.nl

 

Hoe lang duurt het voor ik mijn tafellinnen in huis heb?

Tafellinnen wordt op maat gemaakt bij onze leverancier in Italië. Houdt rekening met een levertijd van 6 weken.

 

Wat is de prijs van het tafellinnen?

Omdat het op maat gemaakt wordt, is de prijs verschillend.

Ter indicatie, een tafelkleed van 130 bij 130 , met een ajourrand van 3 cm heeft een prijs van 75 euro.

 

Is het na te bestellen?

Nabestellen kan meestal wel. Als er iets breekt uit een serie kunnen we dat vervangen. Soms echter, is een serie (even) niet meer in productie.

 

Ik wil iets bestellen dat niet op de website staat. Kan dat?

Meestal wel. Neem vooral even contact op om uw wensen door te spreken.

Niet het hele assortiment staat online.

 

Kan ik de glazen ook los bestellen?

Jawel, indien leverbaar. Wilt u een set van dezelfde kleuren, neem dan even contact op zodat ik ze kan bestellen.

Voorbeelden, van 5 sets, staan in de webshop.

 

Ik wil grotere aantallen bestellen, kan dat?

Jazeker. Neem vooral even contact op om uw wensen door te nemen. Wellicht kunnen we afspraken maken over korting.

 

Stond uw vraag niet hierbij?

Stelt u hem alstublieft.

U vindt onze contactgegevens hier.